Deelnemen aan de notebookregeling

Om deel te nemen aan de notebookregeling moet je het volgende doen:

  • Tijdens het afronden van je inschrijving aan de TU/e geef je aan dat je wilt deelnemen aan de notebookregeling.
  • Vul een digitaal ondertekende participatieovereenkomst in. Deze overeenkomst kun je rechts op deze pagina downloaden. 
  • Zorg ervoor dat je inschrijving volledig is afgerond.
  • Uiterlijk begin augustus ontvang je een acceptemail van ons om je betaling te voldoen.  
  • Uiterlijk één week voor de uitlevering van je notebook ontvang je een uitnodiging voor de notebookuitlevering. In deze uitnodiging staat of je nog zaken moet regelen om je notebook in ontvangst te kunnen nemen.

Notebookuitlevering
Op donderdag 1 september worden de notebooks uitgeleverd op de TU/e. Je krijgt daarvoor een uitnodiging per e-mail. Houd deze dag vrij in je agenda. Kun je echt niet, dan kun je iemand anders machtigen om je notebook op te halen. Hiervoor moet je een machtigingsformulier invullen en ondertekenen (zowel jij als de gemachtigde). 

In verband met coronamaatregelen zal de notebookuitreiking mogelijk anders worden ingedeeld dan in andere jaren het geval is. We informeren je hierover per mail en via deze pagina. 

Van alle studenten wordt verwacht dat zij hun notebook op afspraak komen ophalen. Houdt deze datum helemaal vrij. Als het echt niet mogelijk is om zelf jouw notebook op te komen halen kun je iemand machtigen om jouw notebook op te halen.

Om iemand te machtigen dien je:

  • Print het machtigingsformulier uit. (deze staat rechts onder downloads)
  • Vul deze volledig in (deze moet zowel door de student als door de gemachtigde persoon worden ondertekend)
  • De gemachtigde komt op de gemaakte afspraak met alle benodigde formulieren.
  • De gemachtigde neemt mee: machtigingsformulier, kopieen van identificatiebewijzen van zowel de gemachtigde en de studuent.
  • Na controle kan de gemachtigde notebook afhalen.